Ieder huishouden een hond & Algoritme tegen schokkerige beelden (+ toegift)


Ieder huishouden een hond
IKEA Singapore maakt sinds kort reclames waarin honden een vast onderdeel zijn in de huishoudens. Dit is een voortvloeisel van het geweldige Home For Hope project, waarmee gepoogd wordt asielhonden een nieuw thuis te geven.

Algoritme tegen schokkerige beelden
Microsoft heeft een algoritme ontwikkeld welke schokkerige beelden grotendeels reduceert. Gebruikers van bijvoorbeeld GoPro kunnen nu nog mooiere hyperlapse video’s maken.

Toegift
“Maar ik wil wel naar ze kijken.” – De reactie van de dochter op papa zijn onmogelijk na te komen belofte is onbetaalbaar.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s